من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

آخرین نظرات

پیشنهاد آهنگ: قصه این جوری نبود

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۶ ب.ظ

خب در این مطلب کوتاه، یه آهنگ رو که حدود ۴، ۵ ماه پیش منتشر شد، معرفی می‌کنم. از دید من آّهنگ قصه این جوری نبود از اهورا ایمان، آهنگ خیلی خوبیه. نکتهٔ مثبت این آهنگ، ترانهٔ قوی و خوب این آهنگه، اتفاقی که در موسیقی این روزها کمتر شاهدش هستیم، و خواننده‌ها  نسبت به ترانه خیلی سهل‌انگار شدن (؟).

امیدوارم از آهنگ «قصه این جوری نبود» لذت ببرید.


خواننده، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز: اهور ایمان

تنظیم: پدرام کشتکار


گوش کنید در سایت موسیقی ما


و اما ترانه


قصه این‌جوری نبود که
غم به این شوری نبود که
حتی وقتی که نبودی
بینِ‌مون دوری نبود که

فاصله این‌قد نمی‌شد
حالم این‌قد بد نمی‌شد
عشق دیواری نداشت و
هیچ‌چی راشو سد نمی‌شد

تو به من دل داده بودی
من به تو دل بسته بودم
یا تو از من می‌نوشتی
یا من از تو می‌سرودم

تو همیشه تشنه‌ی من
من همیشه با تو جاری
مث عشقای قدیمی
توو یه عکس یادگاری

قصه این‌جوری نبود که...

حالا من! خبر از خودم و دلم و دنیام ندارم
خبر از شبای بی تو و فردام ندارم
نمی‌دونم کدوم خاطرَه‌تو به جات بذارم

حالا تو! کجایی که ببینی مث تو بی رحمه دنیام
کجایی که ببینی بدجوری تنهای تنهام
تو رفتی و من از دنیا دیگه چیزی نمی‌خوام

تو رفتی و نمی‌بینی دلم آروم نمی‌گیره
تو یادت نیست ولی یادت تو قلبِ من نمی‌میره

قصه اینجوری نبود که...

نظرات  (۲)

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۶ حسین غلامى خواه
ترانه ش خوب بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی