من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

آخرین نظرات

تا هنوز تشنه‌ام

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۲۶ ق.ظ

آب اگر چه بی‌صداترین ترانه بود

تشنگی بهانه بود

من به خواب‌های کوچک تو اعتماد داشتم

چشم‌های عاشق تو را به یاد داشتم

می‌وزید عطر سیب

سمت خواب‌های ساده و نجیب

من به جست‌و‌جوی تو

در هوای عطر موی تو

رفت و‌ آمد کبود گاهواره‌ها

زیر چتر روشن ستاره‌ها

 

تا هنوز عاشقم

تا هنوز صبر می‌کنم

ابر می‌رسد

باد مویه می‌کند

چکه‌چکه از گلوی ناودان

یاس تازه می‌دمد

 

تا هنوز تشنه ام

تا هنوز تشنگی بهانه است

آب بی‌صداترین ترانه است




شعری از عبدالجبار کاکایی به نام «تشنگی بهانه بود».

این شعر توسط احمدرضا احمدی همراه با موسیقی پدرام کشتکار به زیبایی دکلمه شده. می‌تونید دکلمه‌ی هنوز تشنه‌ام رو از طریق سوندکلود گوش کنید.

نظرات  (۱)

سلام
من عموما علاقه ای به کارهای آقای کاکایی ندارم اما به خاطر پستتون ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی