من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

آخرین نظرات

برنامهٔ کامندلاین گوگل‌ترنسلیت

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ
من نیاز به یه برنامه داشتم تا بتونم کلمه‌هایی رو که معنی اون‌ها رو نمی‌دونم به فارسی ترجمه کنم یا برعکس. و دوست داشتم این برنامه کامند لاین باشه تا با سرعت بیشتری معنی کلمه رو در بیارم. یه جست‌وجو کردم و رسیدم به این برنامه.

https://github.com/soimort/translate-shell


این برنامه همون چیزی بود که می‌خواستم. شما هم این برنامه‌رو می‌تونید تو سیستم‌عامل گنو/لینوکس یا سایر سیستم‌عامل‌های شبه‌یونیکس نصب کنید.

این هم یه اسکرین‌شات از برنامه


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی