من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

آخرین نظرات

تو جهنم سردمه

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ
پیشنهاد می کنم آهنگ «تو جهنم سردمه» رو گوش کنید

بعد از مدت ها آهنگی منتشر شد که به نظرم هم ترانه اش خوب بود. هم ملودی و تنظیم و صدای خواننده. من خیلی خوشم اومد.

خواننده و آهنگساز : کیان مقدم
ترانه سرا : احمد امیر خلیلی
تنظیم : معراج طبسی

گوش کنید از رادیو جوان
اطلاعات بیشتر در موسیقی ما
و لینک دانلود آهنگ

و این هم ترانه اثر

تنها و غمگینم /  مثل درختی که /  می خشکه می دونه /  که آخرین درخت /  توی ولیعصره
شبیه فریادی / که پشتِ یه سکوت / برای آزادی /  می جنگه و هنوز /  توی گلو حصره

تنها وغمگینم / شبیه اونی که /  روز تولدش /  چشم به راه یه /  پیام تبریکه
مثل یه اعدامی /  که خوب می دونه /  به آخرین ساعت /  به آخرین نفس /  به مرگ نزدیکه

تنها و غمگینم/شبیه نیمکتِ/شکسته ی توو پارک/که اولین باره/روز و شبو تنهاست
شبیه یه ماهی/ ماهی توی تنگ/ تنگی که روبروش/ تصویرِ رو دیوار/ تصویرِ یه دریاست

***

حال منو فقط تو می فهمی
دنیام بعد تو جهنمه
وقتی که آغوشت اینجا نیست
توی جهنمم سردمه

حال منو فقط تو می فهمی
من از جهان فقط تو رو می خوام
تو که خودت رو خوب می شناسی
فقط تو می فهمی چقد تنهام


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی