من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

من یاغی دربندم

مطالب سعید علیجانی/اهل گنو/اهل شعر/طرفدار دانش آزاد

آخرین نظرات

بازی خفن ۲۰۴۸

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۱۷ ق.ظ


معرفی می کنم: بازی خفن
اسم خفن رو من رو این بازی گذاشتم. چرا که از وقتی که باهاش آشنا شدم(چند روز پیش) بدجوری ذهنمو درگیر خودش کرد. البته خیلی خوب شد که دهنم درگیر این بازی شد. چون باعث فعالیت بیشتر مغزم شد. یک بازی ریاضی و هوش خفن
تو این بازی باید سعی کنیم به کاشی ۲۰۴۸ برسیم. با ترکیب کردن اعداد توان ۲. یعنی باید یکی از چهار جهت اصلی ( بال پایین چپ راست ) انتخاب کنیم و کاشی ها رو به اون سمت هدایت کنیم. اگه شماره ی کاشی ها با هم مساوی باشه با هم ترکیب میشن و تشکیل یه کاشی جدید میدن که حاصل جمع دو کاشی قبلی هست.


2048start


هدف اصلی این جمع کردن ها رسیدن به کاشی شماره ی ۲۰۴۸ هست. یعنی هر کی به اون مرحله برسه برنده شده
لینک های بازی

این‌بازی رو من تو سیستم عامل گنو/لینوکس از طریق مرورگر فایرفاکس انجام می‌دم.

بازی ۲۰۴۸

سه تا لینک مربوط به بازی


چند تا اسکرین‌شات از بازی‌های خودم


لینوکس مینت دبیان ادیشن گنو/لینوکس، میز کار Xfce، مرورگر فایرفاکس

2048game


لینوکس مینت دبیان ادیشن گنو/لینوکس میز کار ماته، مرورگر فایرفاکس

2048best8192


و در آخر یه لینک مفید : استراتژی برنده شدن در بازی ۲۰۴۸ به قلم جادی


امیدوارم از این بازی لذت ببرید و به قول جادی :« زنده باد نرم افزارهای آزاد که اجازه پیاده شدن سریع چنین ایده‌هایی رو می دن»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی